top of page

Badanie i rozwój

Pneumatyczny układ hamulcowy ciągnika

Optymalny rozwój układów hamulcowych Atzlinger do ciągnika był możliwy dzięki:

 

  • 50 lat doświadczenia w tworzeniu instalacji pneumatycznych

  • własnemu działowi konstrukcyjnemu i rozwoju

  • wykwalifikowanym pracownikom

  • komponentom wysokiej jakości jak Wabco, Knorr Bremse, Haldex

  • konstrukcjom 3D Cat

  • nowoczesnej technice pomiarowej

  • obliczaniu parametrów układu hamulcowego

  • idealnemu dopasowaniu do pojazdu

  • własnej produkcji z wysokiej jakości maszynami

  • homologacji producentów/importerów

Proces rozwojowy ewoluował przez lata i był wspierany przez wieloletnie doświadczenie, tworzone listy poszczególnych procesów. Wszystkie nowe, wymagane prawem przepisy, potrzebne pomiary i testy są przeprowadzane w firmie i dokładnie dokumentowane. W ten sposób kontrola TÜV, w przypadku producenta jak i doposażenia, jest zapewniona.

Pneumatyczny układ hamulcowy przyczepy

Atzlinger wspiera licznych producentów przyczep i urzadzeń przy koncepcji i rozmieszczaniu systemów hamulcowych.

Rozwijane są systemy hamulcowe w różnych wersjach, do wielu zastosowań począwszy od najprostszych przyczep 1-osiowych, przez tridemy, aż do ciężkich maszyn stosowanych w rolnictwie.

 

Warianty wyposażenia:

  • system 2-obwodowy

  • automatyczny zawór spustowy

  • cylindry tłokowe lub membranowe

  • ręczny lub automatyczny regulator ciśnienia (ALB)

  • zawór regulujący

  • mechaniczny lub sprężynowy hamulec postojowy

  • zawieszenie pneumatyczne

  • system ABS-EBS

Zastosowanie:

  • przyczepy do transportu

  • przyczepy leśne

  • prasy belujące

  • ciężkie urzadzenia wykorzystywane w rolnictwie

bottom of page